Strategia

Usprawniaj kluczowe obszary Twojej firmy. Planuj i kontroluj realizację celów biznesowych.

Analiza i optymalizacja biznesplanu

Biznesplan to opis przyszłości Twojej firmy. To dokument, który określa co zamierzasz zrobić i jak chcesz to osiągnąć. Biznesplan to „mapa drogowa” dla Twoich codziennych działań.

Zajęty codziennym zarządzaniem firmą prawdopodobnie zastanawiasz się, czy powinieneś napisać biznesplan sam, czy też zlecić przygotowanie go firmie zewnętrznej? Doradzając ludziom takim jak Ty – przedsiębiorcom zarządzającym własnym biznesem, zabieganym, ale z wizją i chęcią działania, mówimy zawsze to samo:

  • nikt tak dobrze jak Ty nie rozumie potencjału Twojego biznesu
  • nikt lepiej nie rozumie projektu lub inwestycji, które chcesz zrealizować
  • biznesplan ma wyrażać Twoje ambicje i cele biznesowe
  • biznesplan to dokument wspierający zarządzanie firmą, dlatego powinien „mówić” Twoim językiem.

Właśnie dlatego pierwszą wersję biznesplanu powinieneś napisać sam, a następnie skonsultować go ze specjalistami spoza Twojej firmy. To pozwoli Ci zwiększyć szansę uzyskania funduszy na realizację planów biznesowych.

W ramach naszej usługi „Analiza i optymalizacja biznesplanu” poddamy obiektywnej i merytorycznej ocenie Twój plan, a następnie zaproponujemy wprowadzenie ewentualnych korekt. 


Co zyskasz?

Dzięki naszej usłudze dowiesz się czy:

właściwie oszacowałeś wielkość środków niezbędnych do realizacji pomysłu biznesowego
dobrze oszacowałeś wielkość rynków zbytu, konkurencję i dostawców
właściwie oceniłeś szanse i zagrożenia pomysłu oraz sposób, w jaki zamierzasz go zrealizować
Twoje prognozy finansowe oraz szacunki przepływów pieniężnych są trafne.

Korzystając z naszej usługi masz gwarancję, że Twój biznesplan:

przejrzyście i obiektywnie zaprezentuje Twój pomysł biznesowy
uwzględni Twoje przewagi konkurencyjne i innowacyjność pomysłu biznesowego
ułatwi przedstawicielom banku lub inwestora znalezienie właściwych informacji na temat Twojego przedsięwzięcia
pokaże Twój entuzjazm i wiarę w sukces.

Od czego zacząć?

Już teraz sam możesz ocenić jakość Twojego biznesplanu.

Skorzystaj z naszego autorskiego narzędzia do samodzielnej analizy Twojego planu biznesowego.


Jesteś zainteresowany?

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta „Analizy i optymalizacji biznes planu”, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego. Z przyjemnością dostarczymy więcej szczegółów i przygotujemy ofertę dla Twojej firmy.

Gdzie są wartościowi klienci?

Sukces każdej firmy zależy od tego, jak skutecznie jej handlowcy zdobywają klientów i zwiększają sprzedaż.

Zapewne często zadajesz sobie pytanie „dlaczego nie sprzedajemy więcej?” Jeżeli na tak postawione pytanie Twoi handlowcy odpowiadają, że oferta nie spełnia oczekiwań klientów albo ceny są za wysokie, powinieneś sprawdzić czy są to prawdziwe powody. Często bowiem okazuje się, że to handlowcy nie wiedzą gdzie i jakich klientów mają szukać,  a także brak im umiejętności jak skutecznie prezentować wartość dodaną Twoich produktów i usług. 

Chcesz żeby Twoi handlowcy sprzedawali więcej pozyskując nowych, wartościowych klientów i skuteczniej prezentując Twoją ofertę? Skorzystaj z naszej oferty dwudniowych warsztatów pt. „Gdzie są moi wartościowi klienci?”. W ramach szkoleń nauczymy Twoich handlowców jak odkrywać DNA wartościowych klientów oraz budować „matrycę segmentacji klientów”. Pokażemy im jak nasze narzędzia mogą pomóc w:

  • budowaniu bazy wartościowych klientów
  • określeniu, którym klientom należy poświęcać więcej czasu
  • odróżnianiu dobrych klientów od niepożądanych
  • ocenie ryzyka i potencjalnych przychodów

W ramach warsztatów nauczymy ich też jak:

  • prezentować unikatowość Twojej oferty
  • analizować słabe i mocne strony konkurencji
  • definiować niepożądanego klienta
  • trafnie kwalifikować szanse sprzedażowe

Co zyskasz?

Dzięki naszej usłudze:

zyskasz pewność, że w pełni wykorzystujesz potencjał zespołu handlowego, który od teraz lepiej rozumie dynamikę rynku i konkurencję oraz nie szuka klientów po omacku
dostaniesz narzędzia do wyznaczania krótko i długoterminowych celów zwiększających sprzedaż
zyskasz możliwość dokładnego monitorowania cyklu życia klientów
zredukujesz koszt pozyskiwania klientów

Od czego zacząć?

Już teraz możesz we własnym zakresie sprawdzić, czy poprawnie określiłeś obraz wzorcowego klienta oraz pożądane segmenty rynku.

Skorzystaj z naszego narzędzia do samodzielnej analizy segmentacji i wzorcowego klienta.


Jesteś zainteresowany?

Jeżeli chcesz odkryć, gdzie są Twoi wartościowi klienci i jak efektywnie dotrzeć do nich z ofertą, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.

Zwiększ sprzedaż za pomocą procesu sprzedaży

Czy proces sprzedaży sprzedaje? Nie - sprzedają ludzie. Badania pokazują, że Ci sami handlowcy sprzedają nawet do 30% więcej, gdy w ich firmie wdrożony zostanie proces sprzedaży.

Dlaczego tak się dzieje? Wytłumaczenie jest proste - każdy z nas lubi wiedzieć, co ma robić żeby odnieś sukces. Przede wszystkim handlowcy. Dla ludzi zajmujących się sprzedażą, proces sprzedaży jest drogowskazem pokazującym drogę do sukcesu - podpowiada co i jak należy robić na każdym etapie sprzedaży. W rezultacie znacząco rośnie ich produktywność i efektywność.

A jak jest W Twojej firmie? Czy Twoi handlowcy wiedzą:

  • co mają robić od pierwszego kontaktu z potencjalnym klientem, aż po finalizację sprzedaży?
  • z jakich narzędzi powinni korzystać na każdym etapie kontaktu z klientem?
  • jak trafnie kwalifikować i dyskwalifikować szanse sprzedażowe?
  • jak obiektywnie oceniać szanse na pozytywną finalizację kontraktu?

Jeśli na któreś z powyższych pytań odpowiedziałeś nie, skorzystaj z naszej usługi „Usprawnienie sprzedaży”. W ramach usługi przyjrzymy się bliżej Twojej ofercie, poznamy jej specyfikę i klientów, do których jest skierowana. Następnie korzystając z naszej autorskiej metodologii „TRIADA SUKCESU P.L.N.”, dobierzemy proces sprzedaży odpowiadający procesowi zakupowemu Twoich klientów i gwarantujący wymierne korzyści Twojej firmie i klientom.


Co zyskają Twoi handlowcy?

Zacznijmy od handlowców. Dzięki wdrożonemu przez nas procesowi sprzedaży, Twoi handlowcy będą wiedzieć jak należy postępować na każdym etapie sprzedaży i w krótkim czasie:

zwiększą skuteczność inicjowania nowych sprzedaży
skrócą długość średniego cyklu sprzedaży
zwiększą skuteczność finalizacji sprzedaży
zwiększą trafność prognoz sprzedażowych

Co zyskasz Ty?

Wdrażając proces sprzedaży w swojej firmie będziesz mógł łatwiej oceniać:

umiejętności sprzedażowe handlowców
koszty pozyskiwania klientów oraz koszty sprzedaży
zagrożenia i obszary sprzedaży, które należy poprawić lub wzmocnić
aktywności sprzedażowe handlowców

Co zyska Twoja firma?

W efekcie wdrożenia procesu sprzedaży zgodnie z naszą metodologią „TRIADA SUKCESU P.L.N.” znacząco wzrośnie sprzedaż. Ponadto:

zwiększy się konkurencyjność firmy
spadną koszty pozyskiwania klientów i koszty sprzedaży
wzrośnie dokładność planowania i prognozowania
poprawi się komunikacja wewnątrz firmy oraz z klientami
zmniejszy się czas wdrożenia nowych handlowców
zwiększy się widoczność aktywności poszczególnych handlowców i poziom zarządzania sprzedażą

Od czego zacząć?

Już teraz sam możesz ocenić jakość Twojego procesu sprzedaży.

Skorzystaj z naszego darmowego autorskiego narzędzia do jego analizy.

Rozpocznij analizę procesu sprzedaży


Jesteś zainteresowany?

Jeżeli zainteresowała Cię naszą oferta, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego. Z przyjemnością dostarczymy więcej szczegółów i przygotujemy ofertę dla Twojej firmy.

Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą, potrzebujesz dodatkowych informacji o naszych produktach i usługach?

O nas

Naszą główną misją jest pomoc małym firmom w zwiększaniu efektywności i skuteczności działania poprzez wprowadzanie innowacji procesowych, produktowych i organizacyjnych.

 

Kontakt

  •  ul. Brzozowa 3c/11,
         52-200 Wysoka (Wrocław), Polska
  •   Tel.: +48 695 901 195
  •   E-mail: biuro@higea.pl

Formularz kontaktowy