Zintegrowany system dla zarządzania międzynarodową firmą

Klient: 
JP Weber Sp. z o.o.
Branża: 
Komercyjna, usługi
Tematyka: 
Zarządzanie, procesy, analiza danych, hurtownia danych, miernik jakościowe (KPI), integracja systemów, sprzedaż, marketing, rozliczanie czasu pracy, windykacja należności, biling
Technologie: 
.NET Framework, MS SharePoint, MS SQL Server, Reporting Services, HTML, CSS, JavaScript

Zintegrowany system dla zarządzania międzynarodową firmą

 

Cel

Zwiększyć efektywność działania międzynarodowej firmy doradczej w zakresie szybkości realizacji projektów, rentowności, utylizacji zasobów, zapewnienia większej widoczności kadrze zarządzającej.

Projekt

W ramach projektu zespół Higea wraz z klientem zdefiniował procesy funkcjonujące w przedsiębiorstwie i określił obszary wymagające usprawnień. Wymagania użytkownika pozwoliły zaprojektować interfejs aplikacji, a także dobrać odpowiednią technologię. Wspólne prace pozwoliły na zbudowanie i wdrożenie systemu do pełnego zarządzania funkcjonowaniem międzynarodowej firmy w kluczowych obszarach jak sprzedaż, marketing, finanse, kontroling, windykacja należności, realizacja projektów, oraz zarządzanie zasobami ludzkimi i środkami trwałymi.

Zespół Higea był odpowiedzialny za stworzenie, testowanie, integrację systemu z oprogramowaniem księgowo-rachunkowym, a także finalne wdrożenie systemu. Istotnym elementem projektu było stworzenie hurtowni danych, która dostarcza kadrze zarządzającej łatwego sposobu na monitorowanie kluczowych mierników jakościowych (KPI) dla firmy.

 

O nas

Naszą główną misją jest pomoc małym firmom w zwiększaniu efektywności i skuteczności działania poprzez wprowadzanie innowacji procesowych, produktowych i organizacyjnych.

 

Kontakt

  •  ul. Brzozowa 3c/11,
         52-200 Wysoka (Wrocław), Polska
  •   Tel.: +48 695 901 195
  •   E-mail: biuro@higea.pl

Formularz kontaktowy